tisdag, januari 09, 2007

Gick inte till jobbet....

Huvudvärken gick inte över. När jag väl kom hem strax efter 10 så snurrade världen betänkligt. Jag fick i mig en macka och en kaffe och sedan sängen vid 11. Fick ju sjukanmäla till jobbet, till min gamla arbetsplats och maila ett annat jobbmail också.
Vid 11 slockande jag nog o sov till 14.30. Med ett duntäcke och ett vanligt. Som jag frös. Jag hatar sån här stress fy för den lede. Mest av allt hatar jag att det påverkar mig så.
Men nu kanske jag inte bhöever se dom så mycket mer.... *hoppas*...jag skall upp i 75% av mina 75% from 1/3 dvs jag ska jobba 22,5 timmar därefter skall jag upp på mina hela 75% from 1/4 o så skall det ju vara resten av terminen o enl sjukersättnignen tom. maj 2008. Jag kan itne göra annat än att satsa på att det håller. Så länge jag slipper rehab-möten så känns allt toppen. Jag komemr att bli kvar där jag är terminen ut ialla fall. Så nu tyckte dom att jag skulle *sälja mig själv* på den arbetsplatsen.
Så nu ska här promotas o säljas in.... jaja....

~Zirie

2 kommentarer:

nattsudd sa...

Hoppas det känns bättre idag! :)

Zirie sa...

tack , det gör det! :-)

~Zirie