fredag, december 29, 2006

Planen var: Sova länge

och ha en lugn start och kanske ge sig iväg ut o träffa någonav sonens kompisar(med tillhörande kaffe/fika sugen moder:)).

Istället ringer telefonen kl 8:50 (jag VET det är länge för endel) .
"jag glömde att Electrolux killen kommer idag. han ringde just o dyker upp ngn gång mellan 11-13."
Men va faaan... köket, huset och KYLEN i synnerhet ser ut som FAAAN.
Jag sa bara "ring mig kl 10"

9:15 ringer det på dörren. Håret på ända, gårdagens mascararester ger svarta ringar under ögonen. Ser ut som om jag vore tagen ur en riktig B-skräckis. *rysa*
"Göteborg Energi" var det... det var ngt fel på vår mätare/ sändare i fjärrvärmecentralen. *suck*
Han gick 10:30 TUR att han kunde hålla sig utanför huset. Sonen vaknade 9:26.
Jag har inte ens druckit kaffe än. MEN ska försöka få gjort det nu... innan 11 OM vi har tur kommer electrolux männskan nu o inte kl 13.

I övrigt vet jag inte vad jag ska roa sonen med idag. Ska nog ta in en flyttkartong eller två så han får packa det som han vill flytta med till "lägenheten". Behöver jag säga attjag hoppas han tar med mycket. ;-)

~Zirie

Inga kommentarer: