fredag, december 29, 2006

57 personer på MSN - jag har vänner....

hmpf... hur många tror du är online på en dag? Kanske 15-18 st. Hur många av dem tror du tar kontakt? 1-3 kanske.
Funderade på att ta bort folk som aldrg svarar på "anrop" från listan. MEN... då är listan grymt förkortad + att jag inte har någon som hellst möjlighet att komma ikontakt med de här personerna. Det är ju ändå folk jag tycker om.
Nu står sonen på övervåningen o skriker: "Mamma vad du är ELAK!" (han hällde ut russin på golvet o jag vill att han plockar upp)
Fan det blir en kul dag det här... också. Ta mig här ifrån... NU.


~Gnäll-Zirie

3 kommentarer:

nattsudd sa...

2/7 online på min MSN... ;-)
Vad ska man använda en chat till om inte chatta... Om folk inte använder den så är det ju ganska onödigt att var med där. Fast det är kanske bara jag som tycker så.

Zirie sa...

Anna.... inte du :-) Du tillhör ju dom 1-3 /dag.... :-)

--------------

Nattsud... hmm... ja men du är ju så krass... Jag klänger mig fast vid hoppet .... typ :-)

/JÄTTEkram på er båda två.

~Zirie

MissParker sa...

Äh, det är ju bara att radera, det gör jag. Endel har jag kvar "baraföratt" (mest sommarmammor) men men, har bara 53 st, efter rensning... :P (mest kollegor dock...)

KRAM!