måndag, januari 08, 2007

Så vad det dag 1 igen...

måndag morgon. Normalt sett vaknar jag först vid 9 på måndagar men idag studsade jag glatt upp 2 min efter att klockan ringde...6:02 var jag ur sängen. Å då hade jag ändå varit vaken till 2. Varför? Jo, för att när jag skulle lägga mig strax före 1 så vaknade sonen och hade ett helveteskval med sina ben. Ska man bli lång så ska man tydligen få lida först. Han har sån' växtvärk. Stackarn. Med miltvåld (eller vad man nu ska kalla det) och muta fick vi tillsist honom att ta medicinen så vi skulle få sova, några timmar ialla fall. Resterande del av natten har sötnosen sovit PÅ mig i min säng och konstigt nog har jag frusit lite... kan det vara så att någon drog i mitt täcke? :-)

Nu är det dax att kila strax. Ha en bra dag.

/Kram

~Zirie

2 kommentarer:

nattsudd sa...

Hmpf... Fröken pigghet studsar upp ur sängen sådär.. Jag vill soooova! :-)
Fast vem av oss två brukar sova mest? ;-)

Zirie sa...

Å du ska veta att första gäspen kom kl 10 *Förvånad*
Föreläsningen var SÅ bra!
Vem som sover mest... hmm...ja du.
Jag brukar sova ca 4 tim / natt förutom på helgerna då det blir mer. Ledigadagar kan jag också unna mig mer ibland eller så går jag å lägger mig "igen" efter att ha varit uppe en sväng.

Annars har dagen innehållit 2 latte (innan 8) och 4 koppar kaffe utöver det.
"Det går hit det går dit det går runt en liten bit.... "

~Zirie- rätt pigg ännu o ska snart till Jysk